Planowany do wdrożenia w przyszłych modelach Lexusa, całkowicie nowy hybrydowy zespół napędowy przewidziany na początek dla modelu LF-CC bazuje na 2,5-litrowym silniku spalinowym, a ma łączyć osiągi z niską emisją CO2 poniżej 100 g/km.
Ponadto, oprócz silników spalinowego i elektrycznego, w skład zespołu napędowego LF-CC wchodzi generator prądu, wydajny akumulator trakcyjny, przekładnia rozdziału mocy (redukcyjna przekładnia planetarna stosownie do potrzeb łączy i odpowiednio przekierowuje strumienie mocy przekazywane od silnika spalinowego, elektrycznego i generatora), a także sterownik mocy, odpowiadający za reakcję i współdziałanie poszczególnych podzespołów układu.
Przystosowana do pracy w hybrydowym układzie napędowym czterocylindrowa jednostka 2.5 l o zapłonie iskrowym z dwoma wałkami rozrządu w głowicy pracuje w cyklu Atkinsona a zastosowano w niej układ bezpośredniego wtrysku paliwa D-4S.