Logan - recepta na dobry biznes

Logan - recepta na dobry biznes
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Grupa Renault, wprowadzając w 2004 roku program modelu Logan, wyprzedziła światowe rynki samochodowe. Program, który powstał z myślą o gospodarkach o dużym potencjale rozwojowym, znacznie wzmocnił obecność Renault poza Europą i umożliwił Grupie wejście na nowe rynki, takie jak Indie czy Iran. Pod koniec 2007 roku 35% sprzedaży Grupy dokonywane było poza Europą, co stanowi wzrost z 22,8% w 2004 r.

W ciągu ostatnich 4 lat samochody zbudowane na platformie Logana pojawiły się w 59 krajach. Niektóre z tych krajów, szczególnie Rosja, Indie, Iran i Brazylia, dysponują ogromnym potencjałem.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!