Grupa MAN wyznaczyła sobie priorytet na bieżący rok. Chodzi o rozwój własnej sieci serwisowej i nawiązanie współpracy z nowymi partnerami . A wszystko po to, żeby być bliżej klienta.
MAN, jako lider sprzedaży w roku 2006, z udziałem rynkowym w wysokości 23,7% (3472 sztuk ciężarówek powyżej 6 t) wyraźnie zdaje sobie sprawę jak ważna dla klientów jest profesjonalna obsługa serwisowa. Już na początku roku, Joerg Mommertz, prezes MAN – STAR TRUCKS, zapowiedział, że w ciągu kolejnych dwóch lat dojdzie do znaczących inwestycji w rozwój sieci serwisowej w Polsce. Kwota 24 milionów euro zostanie przeznaczona zarówno na budowę stacji MAN, jaki i wspieranie projektów partnerów grupy.
W najbliższym czasie nowe stacje serwisowe pojawią się w Gdańsku, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu oraz dodatkowo w Warszawie.
To jednak dopiero początek serwisowej ofensywy. Jak informuje służby prasowe MAN, Dział Rozwoju Sieci intensywnie pracuje nad tworzeniem nowych punktów, poszukiwaniu nowych partnerów oraz podnoszeniem jakości oferowanych przez firmę usług posprzedażnych.
W ciągu minionych kilku miesięcy podpisane zostały umowy z firmami: TARGOR Ostrołęka, EXPRES LOGIC Siedlce oraz ALBOR Wałcz, które uzyskały tytuł autoryzowanych stacji obsługi. Do końca roku planowane jest podpisanie umów z kolejnymi podmiotami.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: MAN: niezawodność AD 2007