Mariusz Nycz dyrektorem sprzedaży i marketingu Volvo Auto Polska

Mariusz Nycz dyrektorem sprzedaży i marketingu Volvo Auto Polska
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Z początkiem roku 2014, dział marketingu i sprzedaży Volvo Auto Polska zostały połączone. Dyrektorem scalonego działu został Mariusz Nycz, który był dotychczas odpowiedzialny za marketing.

Mariusz Nycz zastąpił Piotra Zięcika, dotychczasowego dyrektora sprzedaży. Nowy dyrektor nadal odpowiada za dział marketingu, którego struktura pozostała bez zmian.

Główne zadania wyznaczone na najbliższy rok to realizacja celów ilościowych i jakościowych sprzedaży, dbałość o wizerunek marki oraz wprowadzenie nowego XC90, który jest jednym z najważniejszych modeli ostatnich lat, dla całej Volvo Car Group.

źródło: Volvo Auto Polska
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mariusz Nycz dyrektorem sprzedaży i marketingu Volvo Auto Polska

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!