Marka DS, wydzielona z Citroena i zarządzana przez koncern PSA, znana jest już w Chinach. W najbliższym czasie pojawi się także w Europie. Podobnie jak dotychczasowa linia DS, będzie obejmowała modele klasy premium.
Oprócz rynku chińskiego, gdzie funkcjonuje już kilkadziesiąt niezależnych salonów marki DS, osobną przestrzeń wystawienniczą dla aut tej linii miał już salon Citroena w Niemczech. Stworzenie marki DS ma dodatkowo umocnić pozycję koncernu PSA, do którego należy Citroen. Modele mają zainteresować m.in. młodych, ale zamożniejszych kierowców, lubiących dynamiczną jazdę i chcących się wyróżnić z tłumu.
Auta dotychczasowej linii DS mają wyróżniać się wyrafinowaniem, dbałością o szczegóły, nieszablonowymi dodatkami i dużymi możliwościami personalizacji samochodu. PSA zakłada w najbliższym czasie intensywną rozbudowę palety modeli DS.
źródło: Newseria
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Marka DS: po Chinach czas na Europę