PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Marki motoryzacyjne straciły na wartości

Autor: PAP
29-09-2010 15:47

Instytut Marki Europejskiej w Wiedniu przedstawił wyniki badania wartości europejskich marek. Najsilniejszy jest producent dóbr luksusowych LVMH

Na skutek kryzysu najbardziej ucierpiała wartość marek z branży motoryzacyjnej (-14,1%) oraz technologii informacyjnej (-14,5%). Usługi finansowe odnotowały średni spadek wartości o 10,8%, a najwięcej straciły firmy: RBS (-36%), UniCredit (-29,7%)i Deutsche Bank (-29,9%).
10. miejsce na liście zajmuje Mercedes-Benz (16,940 mld euro).

Ranking eurobrand2010 obejmuje ponad 3 000 marek korporacyjnych z 24 krajów i 16 branż.

Wartość przedsiębiorstwa o mocnej marce rośnie szybciej niż indeksy giełdowe. Przykładowo, kapitalizacja pierwszej dziesiątki marek z listy eurobrand 2010 wzrosła średnio o 32,1%, podczas gdy w tym samym okresie indeks DAX zanotował wzrost zaledwie o 22,6%.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 327 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP