Kilka dni temu, podczas specjalnej uroczystości na Zamku Królewskim w Warszawie dyrektor marketingu Mazda Motor Europe, Shunsuke Hamamoto i dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland, Wojciech Halarewicz, odebrali nagrodę Polskiego Klubu Biznesu "Debiut w biznesie 2008".
- Sprawny rozwój sieci 17 autoryzowanych punktów dealerskich w ciągu kilku miesięcy, znaczne przekroczenie planów sprzedaży i duże zainteresowanie klientów samochodami Mazda potwierdziły prognozy Mazdy Motor Europe odnośnie utworzenia polskiego przedstawicielstwa Mazdy - powiedział Shunsuke Hamamoto po odebraniu statuetki.
- Nagroda Polskiego Klubu Biznesu motywuje nas do dalszej pracy na polskim rynku. Daje jednocześnie sygnał przedsiębiorcom, że nadal jest miejsce dla nowych firm, które z sukcesem mogą rozpocząć działalność w Polsce. Doceniamy fakt, że dostrzeżono nasz debiut i liczymy na dalszy wzrost sprzedaży mimo niepewnej sytuacji ekonomicznej - dodaje Wojciech Halarewicz.
Nagrody Polskiego Klubu Biznesu są przyznawane od 1990 r. przedsiębiorstwom, produktom i ludziom, którzy wyróżnili się w promowaniu polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej.