Rok 2010 zakończył się dla Mazdy bardzo dobrymi wynikami. Od stycznia do końca grudnia nabywców znalazło 3 757 samochodów Mazda, co oznacza wzrost o 21% w porównaniu do roku 2009.
Wzrosła liczba autoryzowanych punktów Mazdy (5 nowo otwartych punktów, w sumie 27 na koniec ub.roku), dzięki czemu oferta nowych samochodów i usług serwisowych marki jest teraz dostępna dla klientów z nowych województw. Współpraca dealerów z marką została pozytywnie oceniona w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych - Mazda zajęła III miejsce w rankingu.
Gama Mazdy w 2010 r. wzbogaciła się o odnowioną wersję Mazdy2, Mazdę3 z nowym silnikiem Diesla 1.6 (115KM), a przede wszystkim o nową Mazdę5. W ostatnim kwartale w ofercie pojawiła się ponownie limitowana seria Mazdy CX-9.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mazda Motor Poland: 21% w górę