W ramach planów ponownego wejścia na polski rynek Mazda szykuje na początku maja uruchomienie nowej strony internetowej. Od 16 maja klienci będą mogli oglądać i kupować auta wywodzącej się z Japonii marki.
Importer ma na razie 11 salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach kraju. Są to w zdecydowanej większości obiekty, które obecnie oferują produkty innych marek. W Warszawie Mazda będzie miała salony: Bołtowicz (aktualnie Alfa Romeo), BIG Auto Handel (aktualnie Forda), Odyssey (aktualnie Nissan). Dwa salony Mazdy będą działać na Śląsku, a po jednym w Poznaniu, Wrocławiu (nowa inwestycja), Gdańsku , Krakowie, Białymstoku oraz w Łodzi.
Spośród działających obecnie punktów serwisowych Mazdy tylko jeden z nich (Białystok) stał się dealerem nowego importera, którym jest spółka Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. oddz. w Polsce. Pozostałe obiekty nie spełniają jak na razie wymogów koncernu. Do czerwca Mazda chce mieć w Polsce 13 salonów, a docelowo (do 2011 r.) - 30.
czytaj też więcej: "motoryzacja"
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mazda oficjalnie wraca nad Wisłę