Styczeń 2014 r. przyniósł rekordowy wynik Mazdy na polskim rynku - 591 zarejestrowanych samochodów, jednak kwiecień okazał się dla marki jeszcze lepszy. Na ulice wyjechały 663 egzemplarze Mazdy, co oznacza wzrost w porównaniu do kwietnia 2013 r. o 83% i udział w rynku nowych samochodów na poziomie 2,4%.
Takie wyniki Mazdy należy przypisać przede wszystkim modelom nowej generacji. Dzięki technologii SKYACTIV i koncepcji stylizacji "KODO - Dusza Ruchu" popyt na modele Mazda6 (767 szt. w 2014 r.) i Mazda CX-5 (454) nie słabnie. Zupełnie nowa Mazda3, wprowadzona na rynek w drugiej połowie roku, również spotkała się z pozytywnym przyjęciem - od momentu wprowadzenia do sprzedaży zamówionych zostało ponad 2 tys. takich pojazdów.
Na tle Europy Polska wspina się w rankingu przedstawicielstw Mazdy, zajmując w kwietniu 5. pozycję, po Niemczech, Wlk.Brytanii, Hiszpanii i Austrii.
- Pierwsze miesiące 2014 r. utrzymały ubiegłoroczną tendencję wzrostową. Rok 2013 zakończyliśmy wynikiem lepszym o 76%, a cztery miesiące bieżącego roku przyniosły wzrost o 69%, mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
źródło: Mazda
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mazda w Polsce stale w górę