Mazda3 z Laurem Konsumenta

Mazda3 z Laurem Konsumenta
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Mazda3 zdobyła tytuł "Odkrycie Roku 2010" w 6. edycji programu Laur Konsumenta. Kategoria "Odkrycie Roku” stworzona została z myślą o markach nowych, innowacyjnych i wyróżniających się na rynku.

Laur Konsumenta to przeprowadzany od 5 lat sondaż popularności produktów, usług i marek wśród polskich konsumentów. To równocześnie największy i najbardziej rozpoznawalny program konsumencki w Polsce. Wyniki badania ankietowego oraz głosowania czytelników "Rzeczy o Biznesie", dodatku do dziennika "Rzeczpospolita", pozwalają wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na naszym rynku. Sprawdzana jest przede wszystkim znajomość i rozpoznawalność marki. Laur Konsumenta to ważne wyróżnienie - nie jest bowiem przyznawana przez organizatorów, ale przez samych klientów.

Sondaż przeprowadzony został metodą mieszaną, bezpośrednio "face to face" i telefonicznie, metodą powtarzalności, raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce. Można głosować również drogą elektroniczną. Wyniki ankietowania pozwalają określić poziom popularności marki /produktu/usługi na krajowym rynku wśród konsumentów.

Mazda3 zadebiutowała na polskim rynku w połowie 2009 r. Od tego czasu nabywców znalazło 1 320 egz. tego modelu. Kompaktowy samochód Mazdy zastąpił poprzednika, który wytyczył nowy standard w tej klasie w momencie debiutu w 2003 r. Szybko stał się bestsellerem Mazdy, osiągając sprzedaż 1 mln szt., szybciej niż jakikolwiek model wcześniej, zdobywając ponad 2 mln nabywców i więcej niż 90 nagród motoryzacyjnych na całym świecie. Od początku Europa była jednym z największych rynków, sprzedano tu ponad 480 tys. samochodów Mazda3.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mazda3 z Laurem Konsumenta

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!