Mazda3 zdobyła tytuł "Odkrycie Roku 2010" w 6. edycji programu Laur Konsumenta. Kategoria "Odkrycie Roku” stworzona została z myślą o markach nowych, innowacyjnych i wyróżniających się na rynku.
Sondaż przeprowadzony został metodą mieszaną, bezpośrednio "face to face" i telefonicznie, metodą powtarzalności, raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce. Można głosować również drogą elektroniczną. Wyniki ankietowania pozwalają określić poziom popularności marki /produktu/usługi na krajowym rynku wśród konsumentów.
Mazda3 zadebiutowała na polskim rynku w połowie 2009 r. Od tego czasu nabywców znalazło 1 320 egz. tego modelu. Kompaktowy samochód Mazdy zastąpił poprzednika, który wytyczył nowy standard w tej klasie w momencie debiutu w 2003 r. Szybko stał się bestsellerem Mazdy, osiągając sprzedaż 1 mln szt., szybciej niż jakikolwiek model wcześniej, zdobywając ponad 2 mln nabywców i więcej niż 90 nagród motoryzacyjnych na całym świecie. Od początku Europa była jednym z największych rynków, sprzedano tu ponad 480 tys. samochodów Mazda3.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mazda3 z Laurem Konsumenta