Od stycznia do lipca br. Mercedes-AMG sprzedał w Polsce 194 sportowe samochody - blisko czterokrotnie więcej (+372%) niż w porównywalnym okresie ub.roku. Największy udział mają kompaktowe modele A 45 AMG i CLA 45 AMG, ale dobrze "schodzą" również najmocniejsze odmiany klas G oraz S. Rośnie też sprzedaż "cywilnych" Mercedesów z pakietami AMG.
Niedawno w salonach Mercedes-Benz pojawił się kolejny kompaktowy samochód sportowy z Affalterbach - GLA 45 AMG (2.0 turbo / 360 KM i napęd na cztery koła) - SUV ma rozpędzać się do 100 km/h w ciągu 4,8 s. Jego ceny w Polsce startują od ponad 215,5 tys. zł.
Polscy klienci chętnie wybierają również najmocniejsze wersje Klas G i S zwłaszcza odmiany 63 i 65 AMG. Równocześnie wzrasta popularność modeli Mercedes-Benz wyposażonych w pakiety AMG, obejmujące bardziej dynamiczną stylizację, sportowe wykończenie kabiny oraz zmiany w zestrojeniu zawieszenia. W tym roku do klientów trafiło już 1 080 takich samochodów - w pakiet AMG był więc uzbrojony co trzeci nowy Mercedes sprzedawany w Polsce.
źródło: Mercedes-AMG
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mercedes-AMG w Polsce: 400% w górę