Mercedes-Benz silny w segmencie premium

Mercedes-Benz silny w segmencie premium
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od początku br. zarejestrowano w Polsce 2 880 nowych osobowych Mercedesów. To o 27,9% więcej niż przed rokiem. Niemiecki producent był w tym okresie najchętniej wybieraną marką aut premium w naszym kraju. Także na rynku światowym Mercedes-Benz bije rekordy sprzedaży: w kwietniu dostarczył 148 072 samochody (+11,3%).

W Mercedesie wskazują na ofensywę modelową. W ciągu minionych czterech miesięcy marka miała 2,4% udział w polskim rynku (I-IV 2014 r.: 1,79%), a liczba jej rejestracji wzrosła do 2 880 szt.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!