Mercedes-Benz wysoko w segmencie aut premium

Mercedes-Benz wysoko w segmencie aut premium
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po pierwszych pięciu miesiącach roku Mercedes-Benz pozostaje najchętniej wybieraną marką samochodów premium w Polsce. W samym maju Polacy zarejestrowali 772 nowe, osobowe Mercedesy, o ponad 24% więcej niż w maju ub.r. W ujęciu globalnym auta spod znaku trójramiennej gwiazdy zanotowały dwucyfrowy wzrost popularności. W maju dostarczono ich łącznie 151 135 szt. (+13%), a od stycznia - 728 809 (+14%).

Ofensywa modelowa Mercedes-Benz przynosi rezultaty. W okresie od stycznia do maja producent ze Stuttgartu dostarczył polskim klientom 3 652 aut osobowych, o 27% więcej niż przed rokiem, i jako jedyna wiodąca marka premium odnotował wzrost liczby rejestracji. W maju zarejestrowano w Polsce 772 nowe Mercedesy (+24%).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mercedes-Benz wysoko w segmencie aut premium

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!