Firmy motoryzacyjne Mercedes-Benz i BMW zamierzają wdrożyć w Stanach Zjednoczonych pilotażowe programy usługi udostępniania pojazdów w zamian za miesięczną opłatę. Testy miałyby rozpocząć się jeszcze w tym roku - donosi serwis "Automotive News".
Testy programu miałyby pozwolić na określenie potencjalnych długoterminowych korzyści z wprowadzenia usługi opartej na subskrypcji na różnych rynkach i na rozpoznanie możliwych problemów. Mercedes-Benz nie określił jeszcze, w jakiej części Stanów Zjednoczonych odbywałyby się testy. BMW jest jeszcze na etapie wstępnej ewaluacji finansowej subskrypcji na pojazdy przed jej próbnym wdrożeniem.
Czytaj także: Jeep ma być co piątym sprzedanym SUV-em. Czy to możliwe?
Koncern Mercedes-Benz już teraz prowadzi pilotażowe programy udostępniania pojazdów w zamian za subskrypcję w kilku innych krajach: we Włoszech prowadzone są testy abonamentu na Smarty, a w Niemczech - na Mercedesy. Testy rozwiązania prowadzą również Cadillac, Lincoln i należące do Volkswagena Porsche oraz Volvo.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mercedes i BMW przetestują abonament na samochody