Mercedes-Benz zakończył 2008 r. na pierwszym miejscu w Polsce wśród marek samochodów osobowych Premium. Jednocześnie marka ze Stuttgartu osiągnęła rekordową sprzedaż 4342 samochodów. Do sukcesu najbardziej przyczyniły się modele Klas B, C i M, które odnotowały kilkudziesięcioprocentowe wzrosty.
- Polscy klienci wyjątkowo licznie docenili świetne produkty Mercedesa i stało się tak pomimo niestabilności rynku. Wszyscy przeżywaliśmy wahania kursu euro, ale nam udało się do końca roku utrzymać ceny, które wcześniej były trzykrotnie obniżane – mówi Paweł Miszkowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. - Także teraz, na początku 2009 r. ceny pozostały niezmienione, pomijając auta objęte nową akcyzą. Planowanie sprzedaży w obecnej sytuacji jest trudne, ale naszymi atutami są ekologiczne modele BlueEFFICIENCY o obniżonym zużyciu paliwa, nowa Klasa E oraz najlepsza w Polsce sieć dealerska - dodaje.
Technologia BlueEFFICIENCY występuje w Klasach A, B i C i w ciągu roku zostanie zastosowana w kolejnych modelach. Mercedes-Benz proponuje samochody BlueEFFICIENCY cenie identycznej, jak w przypadku standardowych modeli. Decydując się na serię BlueEFFICIENCY klienci otrzymują ekologiczne auta, które przy zachowaniu dotychczasowych osiągów mogą się pochwalić wymiernie niższym, średnim zużyciem paliwa.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mercedes osiągnął rekordową sprzedaż w Polsce