Mercedes wprowadza usługę Mobilo

Mercedes wprowadza usługę Mobilo
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od początku kwietnia obowiązuje nowy pakiet mobilnościowy Mercedes-Benz Mobilo (następca MobiloLife). Umożliwia on zachowanie mobilności w sytuacjach awarii na drodze, wypadków, włamań, aktów wandalizmu, a także usterek spowodowanych przez samego kierowcę, gdy nie może on uruchomić lub prowadzić pojazdu.

Dr Frank Reintjes, szef działu obsługi posprzedażnej "Global Service and Parts": - Chcemy wesprzeć naszych klientów kompleksowym systemem obsługi, który będzie polegał albo na szybkiej naprawie na miejscu awarii, albo na użyczeniu samochodu zastępczego, bądź też na kontynuacji podróży samolotem czy pociągiem. Dlatego rozszerzyliśmy naszą gwarancję mobilności tak, by obejmowała więcej usług.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mercedes wprowadza usługę Mobilo

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!