PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Mercedes: zmiana strategii sprzedaży i marketingu

Autor: wnp.pl (AG)
31-07-2013 12:28
Mercedes: zmiana strategii sprzedaży i marketingu
fot. Mercedes-Benz

Mercedes-Benz dokonuje zmian w obszarze marketingu i sprzedaży i prezentuje strategię wzrostu "Mercedes-Benz 2020". Rozwój firmy do roku 2020 mają zapewnić nie tylko kolejne modele - w tym i te w zupełnie nowych segmentach - ale i precyzyjne wdrożenie nowej organizacji sprzedaży w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.

Joachim Schmidt, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars, zaprezentował nową strategię wzrostu w zakresie sprzedaży i marketingu pod nazwą "Mercedes-Benz 2020 - Best CustomerExperience". Mówiąc w największym skrócie, łączy ona nowe działania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej celem zaoferowania jakości premium w każdej sytuacji.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 596 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

798 535 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP