Konstruując nową oponę do przyczep i naczep niskopodwoziowych Michelin X MaxiTrailer - inżynierowie myśleli o najwyższej nośności i zwiększeniu przebiegów, przy zwiększonej wytrzymałości i wszechstronności.
Wytwórca twierdzi, że dzięki temu bieżnik powinien mieć o 20% większą wytrzymałość niż w znanej konstrukcji Michelin XTE2 205/65 R 17.5. Możliwość większego załadunku jest cechą opony pożądaną przez firmy transportowe, ponieważ umożliwia osiągniecie wyższej rentowności dzięki przewożeniu cięższych towarów.
Wytrzymałość nowej X MaxiTrailer to zasługa wzmocnionych barków, które mają zapewniać odporność na ugięcia przy dużym obciążeniu. Opona jest także zaopatrzona we wzmocnioną i zaokrągloną stopkę. Jej wytrzymałość w porównaniu z XTE 2 wzrosła o 10%. Przebiegi zaś są dłuższe o 35% i 20% w porównaniu do bieżników XTE2 i XTA2+ Energy.
Producent Michelin X MaxiTrailer 205/65 R 17.5 zapewnia, że opona może być wykorzystywana zarówno w transporcie regionalnym, krajowym jak i międzynarodowym. To korzystne zarówno dla konstruktorów naczep, których oferta jest ujednolicana jak i dla użytkowników, którzy mogą wykorzystywać jeden typ bieżnika na wielu rodzajach nawierzchni.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Michelin i jego X MaxiTrailer