Michelin: pierwszy kwartał na minusie ale ma być lepiej

Michelin: pierwszy kwartał na minusie ale ma być lepiej
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W I kwartale 2013 r. Grupa Michelin odnotowała sprzedaż o wartości na poziomie blisko 5 mld euro, co jest zgodne z założeniami firmy na bieżący rok. Istotnym czynnikiem wpływającym na wyniki Michelin jest słaba kondycja rynku.

Publikując swoje wyniki, Grupa Michelin zwraca uwagę na otoczenie rynkowe, które w Europie było niekorzystne w segmencie opon do samochodów osobowych i dostawczych. Również sytuacja na rynku w Ameryce Północnej była rozczarowująca. Sprzyjającą sytuację odnotowano natomiast na rynkach wschodzących.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Michelin: pierwszy kwartał na minusie ale ma być lepiej

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!