PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Michelin Polska z Nagrodą Satysfakcji Klientów "Gold Standard"

Autor: Michelin, wnp.pl (A.Grabałowski)
21-12-2007 12:33

Michelin zdobył pięć gwiazdek potwierdzających, że klienci kupujący opony tej marki uważają swój wybór za dobry i odczuwają pełną satysfakcję z zakupionego produktu.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP, oprócz ogólnej satysfakcji z opon nabywcy docenili również cenę, właściwości jezdne, bezpieczeństwo, jakość, a także dopasowanie do swoich potrzeb i oczekiwań.
Gold Standard jest programem certyfikującym dla produktów sprzedawanych na polskim rynku. Celem programu jest zbadanie satysfakcji użytkowników wybranych produktów i usług. Program nie obejmuje testów produktów ani porównań technicznych - dotyczy wyłącznie satysfakcji klientów - użytkowników. Zgodnie z typologią Gold Standard, 5 gwiazdek oznacza wynik bardzo dobry i pełną satysfakcję Klientów, 4 gwiazdki - dobry, 3 - średni, a 2 lub 1 gwiazdka to wynik poniżej oczekiwań.

Badanie zostało zrealizowane przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia, przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich. Produkty i usługi w każdej z 23 kategorii oceniane były w kilku kluczowych wymiarach. Audytem badań zajęła się firma doradcza KPMG.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 283 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 911 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP