"The Big Turn On", ambitna kampania internetowa Nissana, której celem jest nakłonienie miliona ludzi do "włączenia elektryczności", czyli zadeklarowania poparcia dla samochodów elektrycznych, osiągnęła planowany rezultat przed czasem. Początkowo plan zakładał osiągnięcie miliona w ciągu 100 dni, jednak cel został osiągnięty 15 dni przed czasem.
Po zakończeniu kampanii, miasto z największą liczbą nowo zadeklarowanych zwolenników samochodów elektrycznych otrzyma 30 szybkich ładowarek Nissana, a osoba, która zachęci najwięcej ludzi do "włączenia elektryczności" wygra Nissana Leaf.
Zgodne ze standardem CHAdeMO szybkie ładowarki to tylko część z puli 400, jakie Nissan planuje przekazać miastom w całej Europie do końca 2012 r. w celu przyspieszenia rozwoju infrastruktury. Akumulatory w Nissanie Leaf oraz innych zgodnych z tym standardem pojazdach mogą zostać naładowane do 80% pojemności w 30 minut, co umożliwia odbywanie dłuższych podróży. Pierwsze szybkie ładowarki Nissana zainstalowano już w Holandii oraz we Francji.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Milion zgłoszeń na elektrycznego Nissana Leaf