PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Mitsubishi coraz lepiej czuje się nad Wisłą

Autor: MMC, wnp.pl (AG)
02-09-2009 09:28

Firma MMC Car Poland powstała w 1995 r. Przez 10 lat maksymalny poziom sprzedaży osiągał wysokość 2 600 aut. Od 2006 r. została wdrożona nowa strategia zarządzania przedstawicielstwem Mitsubishi Motors w Polsce poprzez przekazanie go w ręce polskiego zarządu. Dynamika wzrostu sprzedaży aut Mitsubishi w Polsce przez ostatnie 2 lata wbrew rynkowemu krachowi była znacząca. W br. Polska jest trzecim największym rynkiem Mitsubishi Motors w Europie.

Wzrost sprzedaży szedł w parze z intensywnymi działaniami na wielu polach: od restrukturyzacji firmy (powstały nowe działy, liczba pracowników zwiększyła się do 53 osób), wraz ze zmianą jej siedziby przez działania marketingowe i public relations. Ogromnym przedsięwzięciem była zmiana systemu informatycznego, który pozwala na usprawnienie komunikacji z dealerami, szybszą wymianę informacji i wystawianie dokumentów.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 501 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP