Mitsubishi Fuso dobrze czuje się w Europie

Mitsubishi Fuso dobrze czuje się w Europie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W ciągu I półrocza 2008 wyniki sprzedaży Mitsubishi Fuso Europe były lepsze o 15,2% w porównaniu do roku ubiegłego - wzrosły do poziomu 9,9 tys. pojazdów (I-VI 2007 - sprzedaż 8 583 szt). W ten sposób sprzedaż półroczna osiągnęła najwyższy poziom od momentu objęcia pakietu większościowego w Mitshubishi Fuso przez Daimlera. Sukces ten wpłynął również znacząco na rekordowe wyniki osiągnięte przez Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) na wszystkich rynkach zagranicznych, na których odnotowała ona wzrost sprzedaży o 28,1%.

Alexander Mueller, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mitsubishi Fuso Europe z dumą komentuje wynik: - Nawet na naszych stałych rynkach sprzedaż osiągnęła rekordowy poziom, wzrastając o 13,4%. Z pewnością wejście Mitsubishi Fuso Europe na nowe rynki Europy Wschodniej przyczyniło się do rozwoju, którego byliśmy świadkiem w pierwszym półroczu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!