PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Mitsubishi ma plan, jak zwiększyć sprzedaż

Autor: wnp.pl (PIM)
18-10-2017 16:37
Mitsubishi ma plan, jak zwiększyć sprzedaż

Eclipse Cross to jeden z sześciu całkowicie nowych modeli, jakie Mitsubishi zapowiada na najbliższe 3 lata.

Fot. Materiały prasowe

Mitsubishi Motors przedstawił trzyletni strategiczny plan na rzecz stabilnego i korzystnego wzrostu - Drive for Growth. Koncern zapowiada znaczny wzrost środków na inwestycje oraz badania i rozwój. W ciągu trzech lat sprzedaż ma poprawić 11 nowych modeli, z czego sześć będzie zupełnie nowymi pojazdami.

  • Plan zakłada ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży i przychodów.
  • Marża zysku operacyjnego powinna osiągnąć 6 procent lub więcej.
  • Odnowienie gamy produktów poprzez wprowadzenie na rynek sześciu nowych modeli, w tym SUV Eclipse Cross.
  • Ekspansja rynkowa w państwach Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN), USA oraz Chinach.
Według planu, Mitsubishi Motors zmierza do osiągnięcia marży z zysku operacyjnego na poziomie 6 procent lub więcej do końca 2019 r., z poziomu 0,3 procent w 2016 r.

W czasie realizacji planu Mitsubishi Motors wprowadzi do sprzedaży 11 nowych modeli - średnio dwa modele w ciągu roku, z czego sześć będzie zupełnie nowymi pojazdami, a do pozostałych wprowadzone zostaną kluczowe modyfikacje. Pod koniec realizacji planu, firma spodziewa się, że pięć najlepiej sprzedających się modeli globalnych, które reprezentują segmenty SUV, 4WD i hybrydowy (PHEV), stanowić będzie 70 procent całkowitej wielkości sprzedaży koncernu. Firma zapowiedziała również, że planuje zastosować rozwiązania elektryczne w podstawowym zakresie modeli, w tym w minisamochodach typu kei car od roku 2020.

Drive for Growth zakłada 60-procentowy wzrost rocznych nakładów inwestycyjnych do 137 miliardów jenów w 2019 roku - podnosząc wydatki w stosunku do sprzedaży do poziomu 5,5 procent w skali roku. Wydatki na badania i rozwój wzrosną o 50 procent do 133 miliardów jenów w tym samym okresie. Łącznie nakłady na inwestycje wyniosą ponad 600 mld jenów. Nawet przy takim wzroście, Mitsubishi Motors będzie utrzymywać dyscyplinę finansową i generować dodatnie wolne przepływy pieniężne.

W ramach rozwoju inwestycji, Mitsubishi Motors planuje wzmocnić swoją pozycję w segmencie SUV-ów i pickup-ów z napędem na cztery koła i wprowadzić 11 nowych samochodów, włączając w to modele XPANDER i Eclipse Cross. Program odnowy gamy produktów będzie realizowany równocześnie ze zwiększeniem aktywności na rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Oceanii, Stanów Zjednoczonych, Chin oraz Japonii.

Jest to ambitny program mający na celu wzmocnienie naszych mocnych stron w rozwijających się obszarach rynku - w szczególności wśród pojazdów napędzanych na cztery koła. Dążymy również do zwiększenia obecności na rynkach, gdzie nasza marka ma duży potencjał, a w szczególności w regionie ASEAN. Program wzrostu będzie obejmował także skuteczną i zdyscyplinowaną strukturę operacyjną, ponieważ nadal będziemy ściśle kontrolować koszty – powiedział Osamu Masuko, prezes Mitsubishi Motors.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 982 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 502 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP