Na przekór globalnemu kryzysowi rok 2009 rozpoczął się dla Mitsubishi Motors w Polsce spektakularnymi sukcesami. To kontynuacja osiągnięć z ub.roku a należy podkreślić, że w 2008 r. Polska awansowała na IX miejsce w rankingu sprzedaży wszystkich 33 europejskich rynków Mitsubishi.
W ub.miesiącu najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer - sprzedano 266 takich aut - 79 Lancerów Sedan (o prawie 50% więcej niż w styczniu '08), 175 Lancerów Sportback i 12 Lancerów Evolution.
Ponad 3.krotnie zwiększył się także wynik sprzedaży Outlandera, który trafił do 240 nabywców. 2 razy więcej klientów zdobył nowy Colt 5d., a o 23% więcej klientów zdecydowało się na zakup Colta 3d.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mitsubishi w Polsce: 100% w górę