Nowa nazwa i nowy segment dla Opla: z początkiem nowego roku i na dwa miesiące przed premierą podczas Salonu Samochodowego w Genewie (6 marca), Opel publikuje pierwsze zdjęcia zupełnie nowego, sportowego samochodu użytkowego typu subcompact. Dzięki modelowi Mokka Opel staje się pierwszym niemieckim producentem, który wprowadza na rynek poważnego kandydata w rozrastającym się segmencie.
- Opel Mokka wykorzystuje zalety tradycyjnego, dużego SUV'a, które mieszczą się w nowoczesnym, kompaktowym formacie, mówi dyrektor naczelny Opla, Karl-Friedrich Stracke. - Mokka poszerza ofertę Opla i kontynuuje rozmach, jakiego nabieraliśmy przez ostatnie kilka lat dzięki prowadzonej przez nas mocnej kampanii promującej modele Opla. Mokka wzmacnia także nowy segment B samochodów SUV, którego znaczny wzrost jest przewidywany w ciągu kilku kolejnych lat.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mokka: takiego Opla jeszcze nie było