PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Motobranża tnie reklamy i zamówienia w fabrykach

Autor: Puls Biznesu
13-11-2008 05:19

Przewidując spadek sprzedaży, firmy boją się podnosić ceny. Na razie zrobiła to Toyota. Inni chcą wytrzymać przynajmniej do końca roku.

Czasy są trudne dla rynku samochodowego. Silnie odczuwają to importerzy i szykują się na kryzys. Na razie rozpoczęli zmasowany atak promocji, rabatów oraz ofert specjalnych. Wyprzedaże rocznika 2008 zaczęły się w tym roku wyjątkowo wcześnie, bo już w październiku. Na razie branża zachowuje spokój i zaciera ręce, bo wielu klientów dało się skusić korzystnymi ofertami. Przewidując jednak kurczenie się portfeli kierowców, firmy coraz częściej myślą już o scenariuszach na czarną godzinę. Przyznają, że prawdziwym wyzwaniem będą pierwsze miesiące przyszłego roku - pisze "Puls Biznesu".

Źródło: Puls Biznesu
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 501 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP