Zaprezentowany na salonie w Genewie Lexus LC 500h to hybrydowa wersja coupe japońskiego producenta aut luksusowych, wyposażona w nowej generacji jednostkę napędową Multi Stage Hybrid System.
W samochodzie uzupełniono klasyczny układ hybrydowy z bezstopniową, elektromechaniczną przekładnią e-CVT o dodatkową, czterobiegową automatyczną skrzynię biegów. Całym systemem zarządza komputerowy sterownik mocy, który dla każdego z trzech pierwszych przełożeń skrzyni automatycznej symuluje za pomocą przekładni e-CVT po trzy biegi, co łącznie daje ich dziewięć. Czwarte przełożenie skrzyni automatycznej to bieg dziesiąty - overdrive. Sterownik mocy ma być w stanie zrealizować dowolną zmianę przełożenia w czasie krótszym do 100 milisekund.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.