Mazda Motor Europe wprowadza MyMazda App - bezpłatną aplikację na smartfony dla klientów marki w Europie. Początkowo będzie ona dostępna dla właścicieli urządzeń iOS (iPhone, iPad i iPodTouch), jednak w kolejnych miesiącach skorzystać z niej będą mogli także użytkownicy smartfonów Blackberry, jak również urządzeń z systemem Android.
Nowa aplikacja serwisowa Mazdy współpracuje z Elektronicznym Rejestrem Przeglądów Okresowych (Digital Service Record - DSR). Rejestruje on wszelkie zdarzenia serwisowe dotyczące samochodów Mazda w centralnie prowadzonej bazie danych. MyMazda wykorzystuje system DSR i zapewnia zarejestrowanym użytkownikom dostęp do przechowywanych informacji dotyczących ich samochodu, historii serwisowania i informacji o właścicielach. Dzięki osobistemu kodowi dostępu do aplikacji, właściciele pojazdów mogą zarządzać swoimi danymi.
Jørgen Olesen, wiceprezes ds. logistyki i obsługi klienta w Mazda Motor Europe: - Kluczową kwestią są informacje przekazywane w czasie rzeczywistym w dowolne miejsce na świecie: aplikacja MyMazda App nie tylko przypomni o kolejnej wizycie w serwisie, uwzględniającej sposób użytkowania pojazdu, ale także pokaże pełną historię serwisową. Dodatkowo MyMazda App odnajdzie najbliższego dealera, a nawet umożliwi wezwanie pomocy drogowej.
Aplikacja miała premierę w grudniu ub.r. na targach samochodowych w Bolonii i jest obecnie dostępna w Rosji. Z upływem tygodni będzie wprowadzana na następne rynki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: MyMazda App na rynkach europejskich