Dyrektor Opla Nick Reilly otworzył wystawę marki z Rüsselsheim podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, prezentując optymistyczną wizję na rok 2011.
Na stoisku Opla, w obecności Dana Akersona, przewodniczącego i CEO GM, Nick Reilly powiedział, że jest zadowolony z silnego wzrostu firmy w ub.roku. Wskazał na fakt, że Opel jest jednym z kilku seryjnych producentów, któremu udało się zwiększyć udział w rynku podczas ogólnie słabej koniunktury w Europie w 2010 r. Opel oraz jego brytyjska spółka siostrzana Vauxhall zwiększyły udział w rynku w 18 z 27 krajów europejskich. Na rynku niemieckim zaobserwowano wyraźne tendencje do zrównoważonego wzrostu na przełomie 2010/2011.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nick Reilly: przyszłość Opla w jasnych kolorach