Nissan potwierdził swoje zaangażowanie w dalszą realizację strategii wzrostu w Europie przy zachowaniu pozycji lidera sprzedaży wśród marek azjatyckich obecnych na starym kontynencie.
Wprowadziwszy na rynek europejski dziewięć nowych modeli od początku 2014 r., Nissan bryluje w segmencie crossoverów z nowymi wersjami Nissana Qashqai, Juke i X-Trail. Firma bije również rekordy sprzedaży w segmencie samochodów elektrycznych.
W pierwszych ośmiu miesiącach 2015 roku Nissan sprzedał 501 150 pojazdów, co stanowi wzrost o 9% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Marka koncentruje się na nowych segmentach oraz rynkach o dużym potencjalne, lokalizując na nich produkcję oraz inwestycje, dzięki czemu może szybko reagować na zmiany oraz wykorzystywać szanse pojawiające się w danym regionie.
Nissan zaprezentował ostatnio najnowszą wersję elektrycznego modelu LEAF, który ma teraz deklarowany zasięg do 250 km.
Rozległe zaplecze produkcyjne Nissana w Europie ma stymulować rozwój firmy, umożliwiając marce zwiększenie udziału w ponad 65% rynków w Europie, na których jest obecna.
Nissan inwestuje znaczące środki w badania i rozwój w celu udostępniania pionierskich technologii jak najszerszej grupie odbiorców. Firma planuje wprowadzić na rynek samochody autonomiczne nie później niż w 2020 r.
źródło: Nissan
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nissan potwierdza realizację ofensywnej strategii rozwoju w Europie