Mimo trudnej sytuacji w gospodarce europejski oddział Nissana uzyskał rekordowo wysokie wyniki w 2011 r. Sprzedaż wzrosła o 25% w porównaniu z 2010 r., a firma zdobyła najwyższy w swojej historii udział w rynku wynoszący 3,7%.
Najchętniej kupowanym Nissanem był Qashqai. Mimo piątego roku na rynku, model cieszy się niesłabnącą popularnością - klienci w całej Europie kupili ponad 250 000 egz. tego crossovera, oferowanego w wersji pięcio- oraz siedmiomiejscowej jako Qashqai+2.
Paul Willcox wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w europejskim oddziale Nissana mówi: - Do tych wyników przyczynił się fakt, że nasze pojazdy w zdefiniowanych na nowo segmentach są projektowane, konstruowane i produkowane w Europie, dla europejskich odbiorców. Ok. 70% Nissanów sprzedawanych w regionie pochodzi z zakładów w Wlk.Brytanii, Hiszpanii i Rosji. Oferta Nissana jest zatem dopasowana do europejskich oczekiwań.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nissan: rosną europejskie wyniki