Po udanym pierwszym roku w roli Oficjalnego Sponsora Motoryzacyjnego UEFA Champions League Nissan rozszerzy zakres tej współpracy do skali globalnej. Zawarcie stosownej umowy na następne trzy lata, do sezonu 2017/18 włącznie, ogłoszono przed ubiegłotygodniowym losowaniem grupowym UEFA Champions League. Od bieżącego sezonu Nissan będzie m.in. sponsorował telewizyjne transmisje meczów UEFA Champions League w kolejnych ponad 40 krajach, w tym w Brazylii, Chinach, Japonii i USA.
Oprócz programu Centre Circle Carrier jedną z akcji dostarczających wrażeń w tegorocznym sezonie UEFA Champions League będzie Goal of the Week. To konkurs, w którym kibice głosują na najciekawsze gole w poszczególnych meczach, a jednocześnie walczą o nagrody w postaci oficjalnych piłek, biletów, a nawet szansy wyjazdu na mecz finałowy do Mediolanu 28 maja 2016 r.
W sezonie 2015/16 Nissan będzie kontynuować współpracę z oficjalnymi ambasadorami UEFA Champions League: Andrésem Iniestą, Thiago Silvą, Yayą Touré i Maxem Meyerem. Będą oni pojawiać się w reklamach telewizyjnych i prasowych Nissana, a także brać udział w innych akcjach organizowanych w ciągu roku.
źródło: Nissan