W listopadzie Nissan sprzedał w Europie 44 726 pojazdów, czyli o 10 547 więcej (+31% rr). Wzrost wolumenu sprzedaży w całej branży (TIV - Total Industry Volume) wyniósł 10% w porównaniu z listopadem '08.
Bernard Loire, wiceprezes ds. operacyjno-handlowych w europejskim oddziale Nissana, powiedział: - Nasz listopadowy udział w rynku był jednocześnie naszym najlepszym miesięcznym udziałem w rynku w bieżącym roku i znacznie przewyższył ubiegłoroczną wartość, co potwierdza konsekwentną poprawę wyników z każdym miesiącem i wzrost udziału w większości największych rynków. W dalszym ciągu odnotowujemy bardzo duże zapotrzebowanie na nasze produkty masowe, czyli modele Qashqai, Micra, Pixo i Note. Wciąż umiarkowany optymizm co do najbliższych miesięcy wynika z niepewności związanej z zakończeniem lub modyfikacją programu premii za złomowanie w Europie Zachodniej, a także z utrzymującej się niepewności w Rosji.
Nissan w Polsce osiągnął wynik przewyższający średnią europejską, mając we wrześniu udział w polskim rynku na poziomie 4,4%, a w październiku 4,2%. Na koniec października udział rynkowy liczony od stycznia wyniósł 3,5%. Celem strategicznym polskiego oddziału jest osiągnięcie poziomu 4%.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nissan sumuje wyniki