Nissan poinformował, że w sierpniu odnotował wzrost sprzedaży w Europie o 25% w porównaniu z sierpniem 2010 r. Wynik sierpnia, w którym Nissan sprzedał 40 569 pojazdów to kontynuacja konsekwentnie wyższej sprzedaży w każdym miesiącu od początku roku w porównaniu z wynikami z roku 2010.
Rosja, jako największy rynek Nissana w Europie, wciąż odgrywa istotną rolę w wynikach firmy. 7 389 samochodów sprzedanych w sierpniu oznacza, że Nissan w dalszym ciągu jest najchętniej kupowaną japońską marką na tamtejszym rynku.
Nissan zatrudnia ponad 12 500 osób w europejskich strukturach działów projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ub.roku zakłady Nissana w Wlk.Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowały ponad 528 000 pojazdów w takich segmentach, jak małe minivany, crossovery, pojazdy sportowo-użytkowe i pojazdy dostawcze. Nissan oferuje obecnie w Europie 24 produkty i ma wszelkie szanse na to, aby stać się najpopularniejszą japońską marką w Europie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nissan w Europie: sierpień na plusie