Janusz Chodyła został mianowany szefem działu reklamy w Dyrekcji Marketingu Renault Polska. Jego dotychczasowe stanowisko, dyrektora krajów bałtyckich w Dyrekcji Renault Polska zajął Mirosław Dąbrowski. Natomiast Teresa Wielowieyska-Sławek objęła funkcję szefa działu akcji handlowych w Dyrekcji Marketingu, zastępując tym samym Mirosława Dąbrowskiego.
Mirosław Dąbrowski jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej. Pracę w Renault Polska rozpoczął w 1993 r. jako doradca handlowy. Potem obejmował kolejno stanowiska: szefa strefy, koordynatora handlowego w Dyrekcji Sprzedaży i Sieci, a następnie szefa zakładu Renault Warszawa Puławska w Renault Retail Group. Przez ostatnie 6 lat był odpowiedzialny za akcje handlowe, program lojalnościowy My Renault oraz marketing bezpośredni w Dyrekcji Marketingu Renault Polska.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nominacje w Renault Polska