Nowa konstrukcja tarcz hamulcowych Brembo

Nowa konstrukcja tarcz hamulcowych Brembo
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Lżejsza konstrukcja, większa odporność na termiczne pęknięcia oraz mniejsze zużycie klocków - to korzyści deklarowane przez Brembo przy zastosowaniu nowej komory wentylacyjnej w tarczach hamulcowych.

Na 26. targach Autopromotec, Brembo prezentuje nowy system PVT Plus w rodzinie technologii wentylacji kolumnowej. Choć układ hamulcowy samochodów drogowych nie osiąga temperatury 1 200 st. Celsjusza (jak w Formule 1), to i tak może się przegrzać. To z kolei może powodować np. pęknięcia tarczy. W przeszłości, by rozwiązać ten problem, wykorzystywano technikę chłodzenia łopatkowego.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowa konstrukcja tarcz hamulcowych Brembo

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!