Grupa Kapitałowa Complex poszerzyła swój portfel marek o nowy brand. Innowacyjny asortyment oferowany jest przez producenta elementów złącznych spółkę zależną HERTZ Polska, która jako jedna z pierwszych firm w Polsce do swojego programu produkcyjnego wprowadziła linię produktów z tytanu.
- Oczekiwania były wysokie: niska waga (zaledwie ok. 50% wagi stalowego produktu) w stosunku do wytrzymałości materiału (Grade 5 odpowiada klasie 10.9 stalowego produktu), właściwości fizyko-chemiczne pozwalające zastosować produkt w każdych warunkach w różnych gałęziach przemysłu oraz walory estetyczne, mówi Rafał Durkiewicz, prezes HERTZ Polska, który poinformował również, że obecny cel firmy to zwiększenie udziału w rynku elementów złącznych poprzez min. wzrost świadomości marki wśród użytkowników oraz kształtowanie wizerunku, jako nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie produktów.
Prez. Durkiewicz: - Cel chcemy osiągnąć poprzez poszerzenie sieci sprzedaży o nowoczesne kanały dystrybucji (on-line). Na platformie internetowej oferujemy ok. 3 tys. produktów z zakresu przemysłowych połączeń śrubowych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowa marka w Grupie Complex