PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowa struktura organizacyjna Chrysler Group LLC

Autor: Mototarget
14-06-2009 21:39

Nową strukturę organizacyjną pod kątem koncentracji na markach Chrysler, Jeep i Dodge oraz Mopar ogłosiła utworzona w efekcie aliansu z włoskim FIAT S.p.A firma Chrysler Group LLC, przygotowująca się do rozpoczęcia normalnej działalności.

"Odchudzona" i "spłaszczona" struktura organizacyjna ma przede wszystkim na celu odbudowę wiarygodności firmy oraz zaufania sieci dealerskiej. Wszystkie nominacje w ramach nowej organizacji wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym.
- Czuję się osobiście uprzywilejowany, stając na czele nowego Chryslera i mogąc pracować z jego zarządem po to, by wznieść tę firmę i jej wspaniałe produkty na należne im wyżyny - mówił Sergio Marchionne, zasiadający od 10 czerwca br. w fotelu dyrektora wykonawczego (CEO) Chrysler Group LLC: - I to do kierownictwa należy odpowiedni przykład.

Nowa organizacja Chrysler Group opiera się na globalnej strukturze markowej, składającej się z poszczególnych działów ukierunkowanych na marki Chrysler, Jeep, Dodge oraz Mopar i obdarzonych pełną odpowiedzialnością za osiągane wyniki finansowe. Zaplanowano wspólne funkcje komercyjne (Commercial), przemysłowe (Industrial) i korporacyjne (Corporate) - wspierające rozwój, produkcję, dystrybucję oraz sprzedaż rynkową produktów.

- Zadaniem struktury kierownictwa nowej firmy jest odbudowa i rozwój czterech ikonicznych marek Chryslera - mówił Marchionne. - Dzięki spłaszczonej organizacji zarządzania o poszerzonym zakresie kompetencji szczeblowej będziemy w stanie przyspieszyć tempo podejmowania decyzji i komunikacji wewnętrznej - w ten sposób przybliżając nie tylko zarząd ale i pracowników Chrysler Group do naszej klienteli.

Swoją bogatą wiedzą w zakresie przekształceń nowej firmy służyć będzie Jim Press na stanowisku wicedyrektora wykonawczego (Deputy CEO) oraz Doradcy Specjalnego – podlegając bezpośrednio Sergio Marchionne. Jim Press pełnił ostatnio obowiązki wiceprzewodniczącego rady dyrektorów oraz prezesa Chrysler LLC.

- Celem nowej organizacji markowej jest odbudowa i rozwój czterech marek dotychczasowej firmy w oparciu o ich historyczną spuściznę. Nowa struktura zamierza do konkurencji zewnętrznej i unikania interakcji produktów przy zachowaniu maksimum optymalizacji branżowej. Zadaniem nowej firmy jest dostosowanie własnej sieci do pozycjonowania gamy markowej tak, by odbudować wiarygodność firmy oraz zaufanie sieci dealerskiej - stwierdził Sergio Marchionne.

Prezesem i CEO ds. marki Chrysler a więc odpowiedzialnym w skali nowej firmy za wyniki finansowe portfolio produktów marki Chrysler zostaje Peter Fong. Ostatnio pełnił on obowiązki dyrektora Mid-Atlantic Business Center.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 982 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 502 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP