Jak stworzyć samochód, który jest uniwersalny, praktyczny, rodzinny, ale zarazem sportowy, z ambicjami wyższego segmentu, do tego atrakcyjny, a właściwie piękny? Projektanci Renault twierdzą, że zastosowali "magiczną" mieszankę: wiedzę o marzeniach i aspiracjach klientów w połączeniu z pasją i miłością do samochodów. Niezbędne były także 4 lata pracy wielu zespołów projektowych na świecie i finalne, a zarazem kluczowe zmiany wprowadzone przez dyrektora ds. design, Laurensa Van der Ackera. Nad ostatecznym projektem nowego Renault Clio pracowali twórcy samochodu koncepcyjnego DeZir.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowe Clio: tak powstawał bestseller