Po stosunkowo nowych nad Wisłą markach, które pojawiły się tu w mijającym roku, debiuty planują Isuzu, Daihatsu i być może chiński Brillance.
Drożej będzie w powstającym właśnie pierwszym w Polsce salonie Infiniti luksusowej marki Nissana. Tam za najtańszy model G37 sedan zapłacić trzeba będzie 160 900 zł. - Otwarcie zaplanowaliśmy na koniec listopada, ale zamówienia już zbieramy. Sprzedaliśmy już kilkanaście aut - mówi Radosław Pszczółka, rzecznik grupy PGD, do której należy budowany w Warszawie salon.
W tym roku polski rynek motoryzacyjny wzbogacił się już o kilka nowych marek, przypomina "Rz". Począwszy od indyjskiej Tata, przez wracającą Mazdę (koncern przez lata nie miał u nas przedstawicielstwa, tłumacząc to słabością rynku), kończąc na luksusowym Bentleyu.
I na tym nie koniec. Od początku listopada działa biuro Isuzu Automotive Polska (należy do Isuzu Benelux), którego pracownicy rozmawiają z potencjalnymi dealerami japońskiej marki. Jej powrót na rynek zaplanowano na pierwszy kwartał 2009 r. Na początku Isuzu spróbuje podbić rynek pikapami, potem ofertę uzupełni m.in. o lekkie ciężarówki.
Coraz głośniej jest też o przymiarkach do polskiego rynku innej japońskiej firmy - Daihatsu. Ponoć debiut w 2009 r. jest już niemal przesądzony.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowe marki w kolejce na polski rynek