XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Nowe marki w kolejce na polski rynek

Nowe marki w kolejce na polski rynek
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po stosunkowo nowych nad Wisłą markach, które pojawiły się tu w mijającym roku, debiuty planują Isuzu, Daihatsu i być może chiński Brillance.

Niebawem w trzech salonach Fiata (Warszawa, Poznań i Kraków) pojawią się sportowe auta sygnowane marką Abarth. Choć to właściwie usportowione wersje fiatów (koncern przejął przed laty firmę Abarth i właśnie ją reaktywował), trzeba odnotować debiut nowej marki, pisze "Rzeczpospolita". - Liczymy na sprzedaż kilkudziesięciu sztuk abarthów rocznie - zapowiada Bogusław Cieślar, rzecznik Fiat Auto Poland. Ceny zaczynają się od niecałych 60 000 zł.

Drożej będzie w powstającym właśnie pierwszym w Polsce salonie Infiniti luksusowej marki Nissana. Tam za najtańszy model G37 sedan zapłacić trzeba będzie 160 900 zł. - Otwarcie zaplanowaliśmy na koniec listopada, ale zamówienia już zbieramy. Sprzedaliśmy już kilkanaście aut - mówi Radosław Pszczółka, rzecznik grupy PGD, do której należy budowany w Warszawie salon.

W tym roku polski rynek motoryzacyjny wzbogacił się już o kilka nowych marek, przypomina "Rz". Począwszy od indyjskiej Tata, przez wracającą Mazdę (koncern przez lata nie miał u nas przedstawicielstwa, tłumacząc to słabością rynku), kończąc na luksusowym Bentleyu.

I na tym nie koniec. Od początku listopada działa biuro Isuzu Automotive Polska (należy do Isuzu Benelux), którego pracownicy rozmawiają z potencjalnymi dealerami japońskiej marki. Jej powrót na rynek zaplanowano na pierwszy kwartał 2009 r. Na początku Isuzu spróbuje podbić rynek pikapami, potem ofertę uzupełni m.in. o lekkie ciężarówki.

Coraz głośniej jest też o przymiarkach do polskiego rynku innej japońskiej firmy - Daihatsu. Ponoć debiut w 2009 r. jest już niemal przesądzony.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowe marki w kolejce na polski rynek

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!