Porsche powiększa gamę swoich samochodów z silnikiem umieszczonym centralnie o nowe, dwuosobowe modele 718 Boxster GTS oraz 718 Cayman GTS.
Samochody napędzają 4-cylindrowe silniki typu bokser o pojemności 2,5 litra, które za sprawą nowych kanałów dolotowych i zoptymalizowanej turbosprężarki generuje moc 365 KM – o 15 KM wyższą niż warianty 718 S oraz nawet o 35 KM wyższą niż poprzednie wcielenia modeli GTS z jednostkami wolnossącymi. Mogą współpracować z 6-stopniową skrzynią manualną lub opcjonalną przekładnią Porsche Doppelkupplung (PDK). W standardzie mają liczne dodatki, takie jak pakiet Sport Chrono, Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału czy zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) ze zmniejszonym o 10 mm prześwitem.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowe Porsche 718 GTS – dynamika i design