W połowie października 2015 Björn Annwall obejmie stanowisko senior vice presidenta w dziale sprzedaży, marketingu oraz serwisu Volvo Car Corporation.
- To niezwykle ciekawy moment w historii marki Volvo, uważa Annwall, a Hakan Samuelsson, prezes Volvo Car Group mówi o nim: - Jego przyjście zbiega się z wejściem w drugą fazę rozwoju firmy, której celem jest osiągnięcie około 800 tyxsięcy sprzedanych globalnie samochodów w przeciągu roku
Volvo przeprowadza największą ofensywę modelową w swojej historii, która odbywa się przy zachowaniu zyskowności i przy stałym wzroście sprzedaży. W pierwszej połowie 2015 r. sprzedano 232 284 aut marki Volvo. W analogicznym okresie 2014 r. liczba ta wyniosła 229 013 szt. Przewiduje się, że globalne statystyki sprzedaży na koniec 2015 r. powinny się zamknąć liczbą sprzedanych samochodów zbliżona do 500 000 szt.
Jednym ze środków do celu, jakim jest stałe zwiększanie sprzedaży jest kompletne odnowienie linii modelowej szwedzkiej marki, która nastąpi w przeciągu czterech najbliższych lat.
źródło: Volvo
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowy człowiek na nowe czasy w Volvo Car