PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowy model Volvo w abonamencie

Autor: wnp.pl/PAP
01-12-2017 12:12
Nowy model Volvo w abonamencie
Fot. Shutterstock

Na trwających w Los Angeles targach motoryzacyjnych Volvo zaprezentowało swój dawno zapowiadany program usług w systemie subskrypcji. Care By Volvo z umową na dwa lata dla wersji podstawowej modelu XC40 ma kosztować 600 dol. miesięcznie. Program wystartuje w 2018 r.

Podpisując dwuletnią umowę, klient otrzyma od Volvo 24-godzinną obsługę i pomoc w razie wypadków, dostęp do firmowych przeglądów technicznych dla samochodu, a także program wymiany opon. Klienci, którzy zdecydują się na zakup wyposażonego w napęd na cztery koła SUV-a XC40 w programie Care By Volvo, dodatkowo będą mogli liczyć na bonusowe wyposażenie wnętrza a także rozbudowane funkcjonalności komputera pokładowego.
Volvo oferuje również umowę za 700 dol. miesięcznie, w której oferuje podwyższoną wersję wyposażenia XC40 z uwzględnieniem kół o średnicy 20 cali i systemem audio Harman Kardon. Oba modele samochodów - podstawowy i rozszerzony - będą dostępne w salonach Volvo w Stanach Zjednoczonych od 2018 roku.

Subskrybenci programu Care By Volvo będą również mieli możliwość wymiany swojego XC40 na nowy model po 12 miesiącach korzystania z usługi. Będzie to równoznaczne z przedłużeniem umowy na kolejne dwa lata.

Volvo na razie nie ujawniło, jakie inne modele samochodów będą dostępne w usłudze. Wiadomo jednak, że korzystający z niej klienci nie będą mogli wykupić samochodu na własność pod koniec obowiązywania kontraktu.

Volvo nie jest jedyną firmą na rynku motoryzacyjnym, która oferuje swoim klientom usługi w systemie subskrypcji. Wcześniej w tym roku Cadillac zapowiedział start programu Book, który ma kosztować 1500 dol. miesięcznie bez konieczności podpisywania rocznego zobowiązania, a jego głównym założeniem jest umożliwienie klientom wymiany samochodu po upłynięciu okresu 18 miesięcy jego użytkowania.

Usługi w subskrypcji uruchomiło również Porsche - program Passport wystartował w październiku i kosztuje 2 tys. dolarów miesięcznie, a korzystający z niego klienci zyskują dostęp do sześciu modeli aut.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

20 913 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

727 894 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 999 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP