Nowy model Volvo w abonamencie

Nowy model Volvo w abonamencie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Na trwających w Los Angeles targach motoryzacyjnych Volvo zaprezentowało swój dawno zapowiadany program usług w systemie subskrypcji. Care By Volvo z umową na dwa lata dla wersji podstawowej modelu XC40 ma kosztować 600 dol. miesięcznie. Program wystartuje w 2018 r.

Podpisując dwuletnią umowę, klient otrzyma od Volvo 24-godzinną obsługę i pomoc w razie wypadków, dostęp do firmowych przeglądów technicznych dla samochodu, a także program wymiany opon. Klienci, którzy zdecydują się na zakup wyposażonego w napęd na cztery koła SUV-a XC40 w programie Care By Volvo, dodatkowo będą mogli liczyć na bonusowe wyposażenie wnętrza a także rozbudowane funkcjonalności komputera pokładowego.

Volvo oferuje również umowę za 700 dol. miesięcznie, w której oferuje podwyższoną wersję wyposażenia XC40 z uwzględnieniem kół o średnicy 20 cali i systemem audio Harman Kardon. Oba modele samochodów - podstawowy i rozszerzony - będą dostępne w salonach Volvo w Stanach Zjednoczonych od 2018 roku.

Subskrybenci programu Care By Volvo będą również mieli możliwość wymiany swojego XC40 na nowy model po 12 miesiącach korzystania z usługi. Będzie to równoznaczne z przedłużeniem umowy na kolejne dwa lata.

Volvo na razie nie ujawniło, jakie inne modele samochodów będą dostępne w usłudze. Wiadomo jednak, że korzystający z niej klienci nie będą mogli wykupić samochodu na własność pod koniec obowiązywania kontraktu.

Volvo nie jest jedyną firmą na rynku motoryzacyjnym, która oferuje swoim klientom usługi w systemie subskrypcji. Wcześniej w tym roku Cadillac zapowiedział start programu Book, który ma kosztować 1500 dol. miesięcznie bez konieczności podpisywania rocznego zobowiązania, a jego głównym założeniem jest umożliwienie klientom wymiany samochodu po upłynięciu okresu 18 miesięcy jego użytkowania.

Usługi w subskrypcji uruchomiło również Porsche - program Passport wystartował w październiku i kosztuje 2 tys. dolarów miesięcznie, a korzystający z niego klienci zyskują dostęp do sześciu modeli aut.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy model Volvo w abonamencie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!