Na trwających w Los Angeles targach motoryzacyjnych Volvo zaprezentowało swój dawno zapowiadany program usług w systemie subskrypcji. Care By Volvo z umową na dwa lata dla wersji podstawowej modelu XC40 ma kosztować 600 dol. miesięcznie. Program wystartuje w 2018 r.
Volvo oferuje również umowę za 700 dol. miesięcznie, w której oferuje podwyższoną wersję wyposażenia XC40 z uwzględnieniem kół o średnicy 20 cali i systemem audio Harman Kardon. Oba modele samochodów - podstawowy i rozszerzony - będą dostępne w salonach Volvo w Stanach Zjednoczonych od 2018 roku.
Subskrybenci programu Care By Volvo będą również mieli możliwość wymiany swojego XC40 na nowy model po 12 miesiącach korzystania z usługi. Będzie to równoznaczne z przedłużeniem umowy na kolejne dwa lata.
Volvo na razie nie ujawniło, jakie inne modele samochodów będą dostępne w usłudze. Wiadomo jednak, że korzystający z niej klienci nie będą mogli wykupić samochodu na własność pod koniec obowiązywania kontraktu.
Volvo nie jest jedyną firmą na rynku motoryzacyjnym, która oferuje swoim klientom usługi w systemie subskrypcji. Wcześniej w tym roku Cadillac zapowiedział start programu Book, który ma kosztować 1500 dol. miesięcznie bez konieczności podpisywania rocznego zobowiązania, a jego głównym założeniem jest umożliwienie klientom wymiany samochodu po upłynięciu okresu 18 miesięcy jego użytkowania.
Usługi w subskrypcji uruchomiło również Porsche - program Passport wystartował w październiku i kosztuje 2 tys. dolarów miesięcznie, a korzystający z niego klienci zyskują dostęp do sześciu modeli aut.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowy model Volvo w abonamencie