Nowy plan biznesowy Mitsubishi Motors

Nowy plan  biznesowy Mitsubishi Motors
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Firma Mitsubishi Motors Corporation opublikowała nowy, średnioterminowy biznesplan pod nazwą "Nowy etap 2016" na okres 3 lat - od roku finansowego 2014 do 2016 (tj. od 01 kwietnia 2014 r. do 31 marca 2017 r.). Nowy plan, bazujący na rezultatach strategii realizowanej w latach 2011 - 2013, w tym rekordowych zyskach osiągniętych w roku finansowym 2012, będzie realizowany z podziałem na sześć strategicznych kierunków działania.

Wśród najistotniejszych kierunków znajdują się:
1. wzrost przychodów ze sprzedaży, dzięki wprowadzaniu modeli samochodów o strategicznym znaczeniu dla firmy (szczególnie pickupów, SUV-ów i crossoverów, w tym nowych generacji modeli L200, Pajero, ASX i innych),
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy plan biznesowy Mitsubishi Motors

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!