PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowy szef marketingu Mazda Motor Poland.

Autor: Mazda, wnp.pl (AG)
07-05-2012 14:26
Nowy szef marketingu Mazda Motor Poland.

foto: Mazda Motor Poland

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy.

Dyrektor Nagot ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (Zarządzanie i Marketing). Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracował w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z  czego przez ostatnie 2 lata jako Marketing & Product Manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. piastował stanowisko Product Managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i byl odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.
- Moim celem jest wzmocnienie rynkowej pozycji Mazdy w Polsce i prowadzenie efektywnych sprzedażowo akcji marketingowych, ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami, mówi Tomasz Nagot.

Nowe modele (jak choćby ostatnio Mazda CX-5) i przełomowe technologie SKYACTIV, wymagają od nas innowacyjnego podejścia do działań marketingowych, podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 608 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP