W marcu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła wg wstępnych wyników 3 070 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje niemal 25% wzrostu w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej (2 458). Łącznie po pierwszych trzech miesiącach roku sprzedaż Opla wyniosła 8 579 samochodów, czyli o ponad 24% więcej niż rok temu.
- W najbliższych miesiącach będziemy kontynuować ofensywę produktową. Właśnie wprowadzamy na polski rynek kolejne wersje naszych samochodów miejskich - sportowe Corsę OPC i ADAM'a S oraz minicrossovera ADAM'a ROCKS, mówi szef GM Poland Wojciech Mieczkowski.
Niebawem zadebiutuje Opel KARL - najmniejszy w gamie marki samochód miejski, który pojawi się w polskich salonach w czerwcu. Druga połowa roku to premiera rynkowa systemu Opel OnStar (bezpieczeństwo i łączność), a także piątej generacji Opla Astry.
źródło: Opel