Część firm uważa, że wymagania w motoryzacji są tak wysokie, że ten segment się staje nieopłacalny. Te firmy, zarówno z branży metalowej, jak i segmentu plastików szukają nowych możliwości. Wchodzą w produkty codziennego użytku, branże AGD czy zbliżone. Nie widzą natomiast dla siebie możliwości w segmencie automotive. Część jednak inwestuje w nowe materiały i technologie – mówi Luk Palmen, menedżer klastra Silesia Automotive.
– Obecnie na świecie obserwujemy kilka procesów. Pierwszy z nich to konsolidacja podyktowana nową erą rozwoju technologicznego - jest więcej elektroniki w pojazdach, pojawiają się nowe materiały i nowe technologie napędzania samochodów. Przy obecnej sytuacji politycznej i gospodarczej na świecie pierwotne plany dużych koncernów motoryzacyjnych są tymczasowo zamrożone.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Palmen, Silesia Automotive: Część dostawców rezygnuje z segmentu automotive