Fiat Auto Poland opublikował nowe, promocyjne ceny modelu Panda i trzeba przyznać, że szykuje nimi nie lada uderzenie. Bestseller marki - model Panda - obniża jeszcze cenę co ma sprawić, że fiacik z Tychów będzie zapewne kupowany jeszcze chętniej.
Zasadniczym celem wprowadzenie nowych promocyjnych cen to umocnienie pozycji Fiata Panda jako lidera segmentu aut miejskich, który od niemal 6 lat wykazuje tendencję wzrostową sprzedaży. Od pojawienia się na rynku we wrześniu 2003 r. do teraz, wyprodukowano ponad 1,5 mln Pand, a w br. koncern planuje ich sprzedać ok. 300 000.
Fiat Panda przeszedł ostatnio drobny lifting, zachowując specyfikę lidera aut miejskich marki w dziedzinie wzornictwa czy technologii.
Panda powstaje na płycie podłogowej, która po modyfikacjach posłużyła również za bazę Fiatowi 500, Lancii Y czy nawet Fordowi Ka.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Panda: cenowe uderzenie